Spray przeciw pyłkom 35,90 zł 19,70 zł



Balsam do ust - BEE MY HONEY 15,90 zł 14,30 zł



Balsam do ust - AU NATURALE 15,90 zł 14,30 zł






















Pomadka ochronna - WYPRZEDAŻ 23,90 zł 17,90 zł




Szampon pokrzywowy 34,90 zł 34,90 zł












Krem pod pieluszkę z cynkiem 59,90 zł 53,90 zł





Balsam do ust - BANANA SPLIT 15,90 zł 14,30 zł













Fluid tonujący - Ciemny Beż 58,90 zł 49,90 zł







Perłowy puder rozświetlający 79,90 zł 71,90 zł

Organiczny olejek arganowy 39,90 zł 35,90 zł
















Olej jojoba 100% naturalny 58,90 zł 32,40 zł










Balsam do ust - BLACK CHERRY 15,90 zł 14,30 zł

Odżywczy krem na noc Karite BIO 121,90 zł 67,00 zł


Statusy zamówień

Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia? Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami.

Jeśli jesteście Państwo zarejestrowani w sklepie, po zalogowaniu w zakładce "moje konto" można sprawdzić status każdego zamówienia. Nasz system przesyła Państwu również automatycznie większość z poniższych statusów.

złożone

Nasz system automatycznie wysyła do Państwa ten status tuż po złożeniu zamówienia. Prosimy o jego potwierdzenie poprzez kliknięcie linku w otrzymanej wiadomości. Dokonanie płatności za zamówienie również traktujemy jako jego potwierdzenie. Jedyną sytuacją, w której wymagamy tego potwierdzenia jest zamówienie za pobraniem (zaliczeniem pocztowym).

przyjęte do realizacji

Zamówienie zostało przez nas przyjęte i ponieważ wszystkie produkty są na stanie, zostało przekazane do magazynu celem jego przygotowania do wysyłki. Jeżeli nadaliśmy ten status w dzień roboczy przed godziną 12:00 oznacza to, że przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia, w przeciwnym wypadku następnego dnia roboczego.

czeka na płatność

Zamówienie zostało przez nas przyjęte, wszystkie produkty są na stanie, zostało ono przekazane do magazynu celem skompletowania, czekamy jednak z jego realizacją na dokonanie przez Państwa płatności.

opłacone i przekazane do realizacji

Zaksięgowaliśmy płatność za zamówienie i przekazaliśmy je do realizacji - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "przyjęte do realizacji".

czeka na dostawę

Przyjęliśmy zamówienie, ale część, bądź wszystkie produkty z zamówienia nie są dostępne na stanie. Prosimy o cierpliwość, dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie było zrealizowane w deklarowanym terminie.

czeka na płatność i dostawę

Przyjęliśmy zamówienie, ale część, bądź wszystkie produkty z zamówienia nie są dostępne na stanie. Jednocześnie czekamy z jego realizacją na dokonanie przez Państwa płatności, ale oczywiście w międzyczasie je kompletujemy - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "czeka na dostawę".

opłacone, ale czeka na dostawę

Zaksięgowaliśmy płatność za zamówienie, ale w dalszym ciągu czekamy na dostawę produktów - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "czeka na dostawę".

skompletowane i przekazane do realizacji

Mamy już wszystkie produkty na stanie - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "przyjęte do realizacji".

gotowe do wysłania

Zamówienie jest skompletowane, ma załączony dokument sprzedaży, próbki, jest spakowane w odpowiednie opakowanie, ma dołączone dokumenty wysyłkowe i czeka na przekazanie na pocztę, do firmy kurierskiej, bądź do paczkomatu. Jeżeli zamówienie jest wysyłane pocztą lub do paczkomatu, zostanie dziś wysłane. Jeżeli zamówienie jest wysyłane kurierem i nadaliśmy ten status w dzień roboczy przed godziną 14:00 oznacza to, że przesyłka zostanie wysłana dziś, w przeciwnym wypadku następnego dnia roboczego.

wysłane

Przesyłka z zamówieniem została przekazana na pocztę, do firmy kurierskiej, bądź do paczkomatu i jest już w drodze do Państwa. Zostanie ona dostarczona w terminie zależnym od wybranej formy wysyłki.

gotowe do odbioru osobistego

Skompletowaliśmy zamówienie, które życzyliście sobie Państwo odebrać osobiście. Zapraszamy po odbiór do naszej EkoDrogerii. Jeżeli zamówienie zostało opłacone z góry, możemy poprosić Państwa o dokument tożsamości.

odebrane

Zamówienie zostało odebrane z naszej EkoDrogerii.

do wyjaśnienia

W procesie realizacji zamówienia napotkaliśmy niespotykany zbieg wydarzeń. Będziemy się z Państwem kontaktować celem przekazania, bądź uzyskania wyjaśnień.

anulowane

Zamówienie zostało anulowane zgodnie z Państwa dyspozycją, bądź w wyniku upływu terminu dokonania określonego działania, na przykład potwierdzenia zamówienia, bądź płatności.


Sklep internetowy Shoper.pl