Róż w kamieniu 68,90 zł 62,00 zł



















Masło Shea Karite czyste BIO 51,90 zł 28,50 zł




Mydło z algami - WYPRZEDAŻ 12,00 zł 9,00 zł






Lotion do stóp rozmarynowy 69,90 zł 62,90 zł



Mydło w płynie Neutro BIO 39,90 zł 21,90 zł




















Spray przeciw pyłkom 35,90 zł 19,70 zł



Korektor 02 Beige - WYPRZEDAŻ 46,90 zł 35,90 zł


Korektor 55,90 zł 50,30 zł






Macerat aloesowy BIO 56,90 zł 31,30 zł






Tonik do twarzy regulujący 87,90 zł 79,00 zł




Olej jojoba 100% naturalny 58,90 zł 32,40 zł





Intensywna kuracja 05 199,90 zł 179,90 zł




Olej z konopi BIO 58,90 zł 32,40 zł




Krem po opalaniu - WYPRZEDAŻ 20,90 zł 14,90 zł


Miętowy balsam do ust 35,90 zł 32,30 zł





Krem tonujący na dzień 92,90 zł 83,60 zł

Statusy zamówień

Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia? Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami.

Jeśli jesteście Państwo zarejestrowani w sklepie, po zalogowaniu w zakładce "moje konto" można sprawdzić status każdego zamówienia. Nasz system przesyła Państwu również automatycznie większość z poniższych statusów.

złożone

Nasz system automatycznie wysyła do Państwa ten status tuż po złożeniu zamówienia. Prosimy o jego potwierdzenie poprzez kliknięcie linku w otrzymanej wiadomości. Dokonanie płatności za zamówienie również traktujemy jako jego potwierdzenie. Jedyną sytuacją, w której wymagamy tego potwierdzenia jest zamówienie za pobraniem (zaliczeniem pocztowym).

przyjęte do realizacji

Zamówienie zostało przez nas przyjęte i ponieważ wszystkie produkty są na stanie, zostało przekazane do magazynu celem jego przygotowania do wysyłki. Jeżeli nadaliśmy ten status w dzień roboczy przed godziną 12:00 oznacza to, że przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia, w przeciwnym wypadku następnego dnia roboczego.

czeka na płatność

Zamówienie zostało przez nas przyjęte, wszystkie produkty są na stanie, zostało ono przekazane do magazynu celem skompletowania, czekamy jednak z jego realizacją na dokonanie przez Państwa płatności.

opłacone i przekazane do realizacji

Zaksięgowaliśmy płatność za zamówienie i przekazaliśmy je do realizacji - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "przyjęte do realizacji".

czeka na dostawę

Przyjęliśmy zamówienie, ale część, bądź wszystkie produkty z zamówienia nie są dostępne na stanie. Prosimy o cierpliwość, dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie było zrealizowane w deklarowanym terminie.

czeka na płatność i dostawę

Przyjęliśmy zamówienie, ale część, bądź wszystkie produkty z zamówienia nie są dostępne na stanie. Jednocześnie czekamy z jego realizacją na dokonanie przez Państwa płatności, ale oczywiście w międzyczasie je kompletujemy - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "czeka na dostawę".

opłacone, ale czeka na dostawę

Zaksięgowaliśmy płatność za zamówienie, ale w dalszym ciągu czekamy na dostawę produktów - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "czeka na dostawę".

skompletowane i przekazane do realizacji

Mamy już wszystkie produkty na stanie - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "przyjęte do realizacji".

gotowe do wysłania

Zamówienie jest skompletowane, ma załączony dokument sprzedaży, próbki, jest spakowane w odpowiednie opakowanie, ma dołączone dokumenty wysyłkowe i czeka na przekazanie na pocztę, do firmy kurierskiej, bądź do paczkomatu. Jeżeli zamówienie jest wysyłane pocztą lub do paczkomatu, zostanie dziś wysłane. Jeżeli zamówienie jest wysyłane kurierem i nadaliśmy ten status w dzień roboczy przed godziną 14:00 oznacza to, że przesyłka zostanie wysłana dziś, w przeciwnym wypadku następnego dnia roboczego.

wysłane

Przesyłka z zamówieniem została przekazana na pocztę, do firmy kurierskiej, bądź do paczkomatu i jest już w drodze do Państwa. Zostanie ona dostarczona w terminie zależnym od wybranej formy wysyłki.

gotowe do odbioru osobistego

Skompletowaliśmy zamówienie, które życzyliście sobie Państwo odebrać osobiście. Zapraszamy po odbiór do naszej EkoDrogerii. Jeżeli zamówienie zostało opłacone z góry, możemy poprosić Państwa o dokument tożsamości.

odebrane

Zamówienie zostało odebrane z naszej EkoDrogerii.

do wyjaśnienia

W procesie realizacji zamówienia napotkaliśmy niespotykany zbieg wydarzeń. Będziemy się z Państwem kontaktować celem przekazania, bądź uzyskania wyjaśnień.

anulowane

Zamówienie zostało anulowane zgodnie z Państwa dyspozycją, bądź w wyniku upływu terminu dokonania określonego działania, na przykład potwierdzenia zamówienia, bądź płatności.


Sklep internetowy Shoper.pl