Hipoalergiczny płyn do prania 32,90 zł 23,00 zł






Krem na noc - REGENERUJĄCY 37,90 zł 26,50 zł



Balsam "Relaks" 39,90 zł 31,90 zł


Perfumy roll-on - FRESH FLORAL 124,90 zł 99,90 zł


Żel do golenia - FOR HIM 31,90 zł 19,10 zł




















Olejek bazowy z wiesiołka 69,90 zł 55,90 zł




Olejek ujędrniający do ciała 85,90 zł 68,70 zł







Krem tonujący Brunette 38,90 zł 31,10 zł


Organiczne Perfumy – Cedr 131,90 zł 105,30 zł





Błyszczyk do ust - ALVA COLEUR 53,90 zł 32,30 zł


Krem na noc - HIPOALERGICZNY 37,90 zł 26,50 zł





Krem na dzień - MULTIACTIVE 179,90 zł 134,90 zł







Olej tamanu - WYPRZEDAŻ 34,00 zł 25,90 zł





Korektor 47,90 zł 38,30 zł

Krem na dzień - ROSENTAU 77,90 zł 62,30 zł




Róż mineralny z bursztynem 79,90 zł 47,90 zł


Balsam po goleniu - FOR MEN 71,90 zł 57,50 zł










Tonik do twarzy - SENSITIVE 67,90 zł 50,90 zł


Olej moringa - WYPRZEDAŻ 35,90 zł 23,90 zł



Perfumy Bergamotka 109,90 zł 87,90 zł

Statusy zamówień

Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia? Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami.

Jeśli jesteście Państwo zarejestrowani w sklepie, po zalogowaniu w zakładce "moje konto" można sprawdzić status każdego zamówienia. Nasz system przesyła Państwu również automatycznie większość z poniższych statusów.

złożone

Nasz system automatycznie wysyła do Państwa ten status tuż po złożeniu zamówienia. Prosimy o jego potwierdzenie poprzez kliknięcie linku w otrzymanej wiadomości. Dokonanie płatności za zamówienie również traktujemy jako jego potwierdzenie. Jedyną sytuacją, w której wymagamy tego potwierdzenia jest zamówienie za pobraniem (zaliczeniem pocztowym).

przyjęte do realizacji

Zamówienie zostało przez nas przyjęte i ponieważ wszystkie produkty są na stanie, zostało przekazane do magazynu celem jego przygotowania do wysyłki. Jeżeli nadaliśmy ten status w dzień roboczy przed godziną 12:00 oznacza to, że przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia, w przeciwnym wypadku następnego dnia roboczego.

czeka na płatność

Zamówienie zostało przez nas przyjęte, wszystkie produkty są na stanie, zostało ono przekazane do magazynu celem skompletowania, czekamy jednak z jego realizacją na dokonanie przez Państwa płatności.

opłacone i przekazane do realizacji

Zaksięgowaliśmy płatność za zamówienie i przekazaliśmy je do realizacji - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "przyjęte do realizacji".

czeka na dostawę

Przyjęliśmy zamówienie, ale część, bądź wszystkie produkty z zamówienia nie są dostępne na stanie. Prosimy o cierpliwość, dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie było zrealizowane w deklarowanym terminie.

czeka na płatność i dostawę

Przyjęliśmy zamówienie, ale część, bądź wszystkie produkty z zamówienia nie są dostępne na stanie. Jednocześnie czekamy z jego realizacją na dokonanie przez Państwa płatności, ale oczywiście w międzyczasie je kompletujemy - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "czeka na dostawę".

opłacone, ale czeka na dostawę

Zaksięgowaliśmy płatność za zamówienie, ale w dalszym ciągu czekamy na dostawę produktów - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "czeka na dostawę".

skompletowane i przekazane do realizacji

Mamy już wszystkie produkty na stanie - prosimy przeczytać więcej informacji w opisie statusu "przyjęte do realizacji".

gotowe do wysłania

Zamówienie jest skompletowane, ma załączony dokument sprzedaży, próbki, jest spakowane w odpowiednie opakowanie, ma dołączone dokumenty wysyłkowe i czeka na przekazanie na pocztę, do firmy kurierskiej, bądź do paczkomatu. Jeżeli zamówienie jest wysyłane pocztą lub do paczkomatu, zostanie dziś wysłane. Jeżeli zamówienie jest wysyłane kurierem i nadaliśmy ten status w dzień roboczy przed godziną 14:00 oznacza to, że przesyłka zostanie wysłana dziś, w przeciwnym wypadku następnego dnia roboczego.

wysłane

Przesyłka z zamówieniem została przekazana na pocztę, do firmy kurierskiej, bądź do paczkomatu i jest już w drodze do Państwa. Zostanie ona dostarczona w terminie zależnym od wybranej formy wysyłki.

gotowe do odbioru osobistego

Skompletowaliśmy zamówienie, które życzyliście sobie Państwo odebrać osobiście. Zapraszamy po odbiór do naszej EkoDrogerii. Jeżeli zamówienie zostało opłacone z góry, możemy poprosić Państwa o dokument tożsamości.

odebrane

Zamówienie zostało odebrane z naszej EkoDrogerii.

do wyjaśnienia

W procesie realizacji zamówienia napotkaliśmy niespotykany zbieg wydarzeń. Będziemy się z Państwem kontaktować celem przekazania, bądź uzyskania wyjaśnień.

anulowane

Zamówienie zostało anulowane zgodnie z Państwa dyspozycją, bądź w wyniku upływu terminu dokonania określonego działania, na przykład potwierdzenia zamówienia, bądź płatności.


Sklep internetowy Shoper.pl